Mokymai
Konstruktyvi įtaka komunikacijoje

„Efektyvi komunikacija – gebėjimas pasiekti, kad žmonės padarytų tai, ko jie paprastai nedarytų, jei jūs to nepaprašytumėt.“
Aristotelis
Paprastai pagrindinis komunikacijos iššūkis yra būtent efektyvumas. Kaip padaryti taip, kad bendravimas duotų rezultatą, kad komunikuodami pasiektume tikslus? Sakoma, kad efektyvi komunikacija yra žinios perdavimas kitiems aiškiai ir konkrečiai, kad ji – žinia, būtų suvokta tokia, kokia perduota. Efektyvi komunikacija taip pat yra žinios priėmimas tokia, kokia buvo jums perduota, su kuo mažesniais iškraipymais.
 
Tai įmanoma pasiekti tik tada, kai abi (ar daugiau) bendraujančios procese pusės – žinios siuntėjas ir žinios gavėjas (gavėjai) – aktyviai siekia, kad žinia būtų perduota ir priimta. Tačiau šis procesas yra lengvai pažeidžiamas. Taip paprasta klaidingai perduoti žinią. Ne ką sudėtingiau suklysti ją priimant. Jei nepavyksta išvengti nesusipratimo - nesusikalbėjimo, tai visada sukelia papildomų problemų, iššvaistomas laikas, pastangos, prarandamos galimybės, kyla konfliktai ir t.t.
 
LEG partneris Saulius Jovaišas mokymų metu mėgsta sakyti: „ Būtų labai gerai, jei žmonės būtų logiški. Tačiau jie yra psichologiški“....
 
Taigi, kaip emocijos ir nuostatos daro įtaką mūsų gebėjimui klausytis ir suprasti? Kodėl kiekvienas tą pačią informaciją supranta  skirtingai? Kaip pasiekti, kad kita pusė norėtų mūsų klausytis ir veikti, siekiant bendrų tikslų? Kaip veikia įtikinimas? Kaip konstruktyviai komunikuoti kūno kalba?
 
Dažniausiai šias ir kitas temas mokymų dalyviai patiria sekančių konstruktyvios įtakos komunikacijoje mokymų metu:
 
· Abipusės vertės kūrimas komunikacijoje.
· Konstruktyvus susirinkimų vedimas.
· Įtaigus viešas pasisakymas.
· Komunikacijos ypatumai bendraujant su Y karta (Millenium Generation) ir kt.
Susisiekime
+370 686 47 858, +370 5 208 0053