Mokymai
Pardavimai ir klientų aptarnavimas

Kai Joe Girard‘o, paties sėkmingiausio pasaulyje amerikiečių automobilių  pardavėjo, kurio išskirtiniai pardavimo rezultatai įtraukti į Gineso rekordų knygą, paklausė, kas lėmė tokius išskirtinius rezultatus, jis atsakė: „Nieko nėra efektyvesnio pardavime, kaip leisti klientui patikėti, tikrai patikėti, kad klientas jums patinka ir kad klientas jums rūpi“.

Atrodo, viskas labai paprasta, apie tai pardavimų įgūdžių lavinimo mokymuose teko girdėti ne kartą. Pardavimų modeliai laikui bėgant keitėsi, tačiau šiuolaikinis pardavimo modelis kelia ypatingą iššūkį – pardavėjo ir kliento komunikacijoje viskas turi būti tikra. Pirmiausia - besąlyginė pagarba klientui ir jo nuomonei, empatija siekiant suvokti kliento poreikius ir lūkesčius bei  nuoširdumas, arba pardavėjo asmenybės tikrumas. Bet kokia manipuliacija iš pardavėjo pusės bus identifikuota akimirksniu, nes klientai jau yra išmokę jas atpažinti.

Taigi, pirmiausia pardavėjo emocinė branda – nuostatos, požiūriai, įsitikinimai, empatija, atsparumo nesėkmei koeficientas ir pan.- šiandien yra konkurencinio  pranašumo  sąlyga. Žinoma, nepriekaištingos pardavimo ir klientų aptarnavimo žinios ir įgūdžiai yra tiesiog būtinybė.

Dažniausiai patiriamos temos pardavimų ir klientų aptarnavimo mokymuose:
1.  Pardavinėti ≠ Parduoti. Kokios pardavėjo nuostatos ir požiūriai reikalingi šiuolaikiniame pardavimo procese?
2.  Pardavimo įgūdžių lavinimas (klausimų pateikimas poreikio išsiaiškinimui ir santykių statybai;  įtikinantis argumentavimas; darbas su klientų prieštaravimais ir nusiskundimais).
3.  Klientų tipologija pagal sprendimo priėmimo ypatumus.
4.  Produktų ir paslaugų pardavimas grupei žmonių.
5.  Organizacijos išgrynintų  klientų aptarnavimo standartų įtvirtinimas praktinėse sesijose.
Susisiekime
+370 686 47 858, +370 5 208 0053