Mokymai
Vadovavimas ir lyderystė

Per pastaruosius 60 metų buvo sukurtos net 65 skirtingos klasifikavimo sistemos lyderystės sampratai apibūdinti. Teigiama, kad lyderystės apibrėžimų yra tiek, kiek ir žmonių, bandžiusių ją apibrėžti.
 
Tačiau kiek svarbus lyderystės apibrėžimas, lyderiavimo tipas kasdienėje vadovo veikloje? Turbūt pirmiausia yra svarbu, ar žmogus turi lyderystės potencialą? O lyderystės potencialas yra nesunkiai atpažįstamas žmogaus elgesyje. Lyderystė kaip meilė santykiuose: jei meilė yra, ją lengva įžvelgti veiksmuose, žodžiuose, sprendimuose, žvilgsnyje. Jei jos nėra, tai akivaizdu taip pat...
 
Šiuolaikinių tyrimų rezultatai teigia, kad svarbiausi lyderystės prioritetai yra aiški vizija, gebėjimas teikti grįžtamąjį ryšį, motyvuojanti komunikacija ir pasitikėjimas (2010 Workplace Issues Study, Joshua Freedman). Šiuolaikiniai vadovai, visų pirma, yra žmonių vadovai. Todėl vadovo emocinė branda (EQ), bendros vertės kūrimo nuostata bei sprendimų nuoseklumas tikslui pasiekti yra lemiamos vadovo mąstymo paradigmos, formuojančios  efektyvų vadovo elgesį. Elgesį, kurį nori matyti akcininkai, partneriai, darbuotojai, visuomenė.
 
Visos LEG vadovavimo ir lyderystės mokymų programos sudaromos pirmiausia EQ kompetencijų lavinimo pagrindu, naudojant EQ kompetencijas matuojančius testus, skirtus vadovų savęs pažinimui, savęs valdymui ir konstruktyvių santykių organizacijoje kūrimui.
 
Vadybinės ir emocinės kompetencijos bei įgūdžiai lavinami mokymų, tęstinių praktinių sesijų vadovams metu.
Aktualiausios temos, kurias sprendžiame su dalyviais kartu:

· Vadovavimo Y kartai (Millenium Generation) iššūkiai.
· Darbuotojų motyvacijos klausimai (arba kaip nedemotyvuoti žmonių?).
· Vadovas kaip elgesio modelis (angl. role model). Vadovo EQ kompetencijų lavinimas.
· Situacinė lyderystė.
· Ugdantysis vadovavimas.
· Vadovavimo pagrindai ir kt.
 
 
Susisiekime
+370 686 47 858, +370 5 208 0053